úterý 13. března 2012

Nespisovný vstup


Psát úvahy není vůbec lehký!
Každý den mám chuť psát, ale ne sem a ne to, co bych měla - chtěla.
Jsem zahlcena egoistickýma myšlenkama na sebe, svůj život a ne to okolo, i když to mi běží v hlavě taky, pořád, ale nějak vedle a nějak neveřejně.

Máme koťátka. Tři. Neměl by někdo zájem?
A štěňata budou na skladě brzy taky. Tak kdybyste měli zájem o malého medvěda...

Blíží se mi maturita. Některá chytrá individua našla dokonce i ODPOČET ČASU. Jakoby snad někoho zajímalo za kolik miliónů sekund budu muset předvést, co v tý hlavě mám.

Dnes náš projekt do filosofie posloužil jako vzor budoucím pedagogům! *ach jaká hrdost a pýcha*
A když angličtinář pronese ...AHH THE BIGGEST SURPRISE OF THE YEAR! a předá vám test 1-, slzy dojetí jsou jistě na místě!

Příště zase chytře.

12 komentářů:

  1. Nemusí být chytře, stačí stejně vtipně a poutavě, jako dnes! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla bych, ale nemůžu... :D Ale děkuji za nabídku! :D A fotka koťátek by nebyla? :P :)

      Vymazat
  2. I to se stává, okovidně! :)
    Malého medvídka bych si přála, ale ať neroste, prosím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rostl by pouze do šířky. Chodící popelnice.

      Vymazat
    2. Potom mám nutkání hodně objímat, myslím, to by nebylo dobré! Raději (pro)dát neobjímačům, ať mohou dýchat.

      Vymazat
  3. Jako egoista číslo 1 plně chápu Tvé myšlenky vztažené jen na Tebe, ostatně co víc by Tě mělo zajímat? ;)

    A příště zase (ne)chytře a jako dnes! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímají mě i věci okolo. Festival Jeden svět 2012. Koťátka. Škola. Problémy kamarádek. Ale vím jistě, že to vše je až za mnou, že JÁ jsem moje priorita. A tak to má/nemá být??!

      Vymazat
  4. Maturita je pěknej hnus, dost se bojím a prostě...nechci!
    Koťátko bych chtěla, ale nemám ho kde mít, achjo... Joa Festival Jeden svět, tam budu dělat dobrovolníka!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé vážně? Jak jim budeš vypomáhat?
      Já se každý den zblázním do jiné dobročinnosti. Dnes do bio kosmetiky a kosmetiky NEtestované na zvířatech. Nejraději bych vyházela většinu svých přípravků. Objednala jsem si veganské balzámy na rty s vůní čaje! :)

      Vymazat
  5. slzy dojetí JSOU jistě na místě! dobrá fotka)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádi té fotce říkají "čůrání v pneumatikách"

      Vymazat

Díky za komentář!