středa 28. března 2012

Fashion able?

KDO Z VÁS SLEDUJE ALESPOŇ JEDEN FASHION BLOG?

Tento článek bude plný otázek :)

Otázka č. 1 : Prohlížíte si raději fotky nebo máte raději blogy s množstvím textu?
Zamyslete se, jakého typu jsou blogy, které nejvíce sledujete?

Otázka č. 2 : ČTETE blogy? 
Prohlížíte si jen rychle a zběžně článek, především fotky nebo si rádi přečtete text, který v článku je.

Otázka č. 3 : Kdy naposled jste se nad textem v nějakém blogu zamysleli? Donutil vás někdy v poslední době text autora zamyslet se, přemýšlet?

Otázka č. 4 : Vy, co sledujete fashion blogy, řekněte mi,  přináší vám něco? Obohacují vás?

...příště článek z mého pohledu :)

A na závěr:
Co myslíte, který z mých článků měl větší sledovanost - ÚVAHA Generační příměří nebo FOTKY Back to the woods?

(Fotky vítězí přibližně o 61 %.)


17 komentářů:

  1. Já budu asi zklamáním, ráda čtu a přemýšlím :)
    Ale věřím, že některé blogy o módě jsou zajímavé, jen je nevyhledávám.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímají mě lidé a je hodně způsobů vyjádření osobnosti člověka.Ukazujeme jací jsme jak textem,tak fotkama. Fashion blogů sleduju minimum,ale ty které čtu,sleduju převážně proto,že se mi líbí,co mé oči vidí :-),každý se asi čas od času rád podívá na něco jenom proto,že je to hezký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inspirují Tě? Oblékl jsi se někdy jako lidé na fotkách? Nebo je to klam...

      Vymazat
    2. Někteří ano,třeba detaily,určitými prvky,nikdy si neřeknu,že takhle přesně bych se chtěl oblékat,leda vypadat :-).

      Vymazat
  3. Já jsem na článek Back to the woods přišla až teď, takže jsem Ti pomáhala s procentuálním rozdílem, i když asi ne moc! :)

    Já velmi ráda čtu. Knihy, časopisy, blogy. Ale na druhou stranu mám ráda fotografie, mám ráda módu. U mě je to od každého trochu. Pokud ten člověk ke svým fotkám přidá i nějaký zajímavý poznatek, článek, je to úplně nejlepší. Nebo pokud má blog všestranný. Jak fotografie, tak články na zamyšlení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář! Jsem dost podobného názoru...ale o tom příště)

      Vymazat
  4. Mam ráda fotky, ale radsi sem, kdyz je k nim nejaky text, a mohu si neco precist, pak poradne okomentovat, fotky okomentuješ, ale text okomentuješ daleko lip a vic se k nemu muzes vyjadrit :))))
    miluju denickovy blogy, fashion blogy se ted hodne rozmohly, ale kolik z nich je jich opravdovych, kvalitnich a nekopirovanych ? mno moc jich nebude, to je jasny...

    OdpovědětVymazat
  5. tak, mna napr blogy dost ovplyvnuju ale nie natolko ze by som zmenila styl alebo tak.
    kazdy s nas potrebuje nieco, co nas trosku nakopne a nasmeruje, tak preco nie blogy..

    OdpovědětVymazat
  6. tyjo ani nevím,sleduju jenom ty blogy který mi jsou sympatický,ani nemusí byt fashion, nebo jasně,cit pro módu a nebo aspoň nějákej styl tam být musí,ale spíš mě baví fotky ze života,než fotky kde stojíš a fotíš se)))

    OdpovědětVymazat
  7. Je to spíš blog od blogu, jsou některé blogy které spíše čtu, protože jeho tvůrce má nějaký ten slohový talent a někde zas jsou parádní fotky(jakože dobrá kompozice a je prostě radost se na ně dívat)a text za nic nestojí....

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. ja sleduju fashion blogy, ale zaroven me (vetsinou) bavi cist ty texty. sama mam napul fashion blog a napul "svuj denicek". jinak to tady mas moc hezkyy.

    OdpovědětVymazat
  9. Já je navštěvuju kvůli inspiraci v oblékání, což je podle mě i hlavní účel těchto blogů,... sama jeden mám a dříve jsem psala sáhodlouhé články a často jsem s všimla že je lide nečtou protože se pak v komentářích ptají na to co v článku najdou, tak jsem texty zúčila na minimum :-)

    OdpovědětVymazat
  10. sledujem to čo ma baví a čo so mnou nejakým spôsobom pohlo bez rozdielu na to, na čo sa daný bloger zameriava

    OdpovědětVymazat
  11. Jak kdy, ale nejraději mám asi fotky.

    OdpovědětVymazat
  12. Samozřejmě nějaké fashion blogy sleduji, ale zároveň ráda čtu články s myšlenkou. A pokud je v článku spojená móda s nějakým názorem, nápadem,... je to pro mne značka ideál. Hodně mě baví třeba recenze nebo tipy na kosmetiku a podobn věci, ráda se dívám i na fotky outfitů. Jako inspiraci to ale neberu, nehodlám se připojit k davu lidí, kteří na sobě musí mít alespoň jeden kousek oblečení v módní mint barvě.. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Studuju literaturu, takže raději text, ale musí to být hodně subjektivní, musí se do toho promítnout něco z autora.
    Na fashion blozích mě naprosto odrazuje ta myšlenková vyprázdněnost a mechanismus frází.
    Jsou bloggeři, jejichž styl psaní je nějak osobitý, někteří mají svou poetiku. U těch lepších člověk určí autorství úplně bez problémů. Ale články fashion blogů jsou všechny stejný. Vyjdou z módy stejně jako oblečení, o kterém žvaní. Texty, myšlenky a úvahy mají trvalejší hodnotu, nevyjdou z módy, nepodléhají jí, člověk se k nim může vracet, rozvíjet je.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!